Geschillencommissie

Boels Zanders is aangesloten bij de Geschillencommissie Advocatuur Zakelijk en de Geschillencommissie Advocatuur Consument.

De Geschillencommissie Advocatuur Consument behandelt klachten van consumenten tegen advocaten, bijvoorbeeld over de kwaliteit van de dienstverlening of een declaratiegeschil. De Geschillencommissie Advocatuur Zakelijk behandelt klachten van ondernemers tegen hun eigen advocaat en behandelt klachten van advocaten tegen hun cliënten.

U kunt bij de Geschillencommissies Advocatuur terecht voor alle geschillen naar aanleiding van de totstandkoming en de uitvoering van een aan ons verstrekte opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening, beweerdelijk geleden schade tot een bedrag van EUR 25.000,- of de hoogte van de declaratie.

Het reglement van de Geschillencommissie Advocatuur Consument vind u hier.
Het reglement van de Geschillencommissie Advocatuur Zakelijk vind u hier.

Beheer mijn cookies

Om ervoor te zorgen dat de website bz.nl goed functioneert, maakt Boels Zanders NV gebruik van technieken waarbij persoonsgegevens worden verwerkt, zoals cookies. Op de website bz.nl maken we onderscheid tussen functionele en niet-functionele cookies.

Functionele cookies (noodzakelijk)

Functionele cookies plaatsen we altijd. Deze zijn namelijk noodzakelijk om de website goed te laten werken. Deze cookies verwerken geen persoonsgegevens.

(Altijd actief)

Analytische cookies (optioneel)

Deze niet-functionele analytische cookies verwerken persoonsgegevens buiten uw gezichtsveld. Daarom vragen wij altijd uw toestemming voor wij deze cookies plaatsen. Analytische cookies hebben allerlei verschillende doeleinden, maar stellen ons vooral in staat om onze dienstverlening te verbeteren.

Als u hiermee akkoord gaat, kunt u gewoon verder gaan. In onze cookieverklaring leest u meer over cookies en u kunt indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.

Mijn keuze opslaan